Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 26 lipca 2010

Dziennik Zdrowej Diety - Projekt

Diary of Healthy Diet - Dziennik Zdrowej Diety

Do powstania tego projektu zainspirował mnie konkurs Macieja Aniserowicza (Konkurs), a także zmiana pracy i rozpoczęcie przygody z Silverlight na poważnie.

Założenia biznesowe jakie sobie postawiłem to stworzenie aplikacji w technologii Silverlight pozwalającej ludziom na zapoznanie się z najpopularniejszymi metodami odchudzania się (mam ślub stąd ten pomysł ;) ). Zainteresowany użytkownik będzie mógł założyć własny dziennik, w którym będzie codziennie wpisywał efekty pracy nad sobą poczynając od godzin posiłków, składu posiłków, ilości posiłków poprzez własne wymiary (biceps, klatka, pas, biodra etc.), kończąc na aktywności fizycznej (siłownia, jogging). Zainteresowane osoby będą mogły udostępnić swój dziennik publicznie dzięki czemu wraz z czasem utworzy się duża baza danych na temat efektywności danej diety w porównaniu do wieku, sylwetki, płci etc.

Technologie jakie mają mi pomóc w powyższy zadaniu to:
- .NET Framework 4.0,
- Silverlight 4,
- Prism,
- MVVM,
- Unity,
- log4net,
- Entity Framework 4,
- Expression Blend 4.
- WCF RIA Services,
- PivotViewer.

W większości są to dla mnie nowe tematy tak więc postaram się podzielić z wami własnymi doświadczeniami.

Projekt jest udostępniony pod adresem: DHD Project

Zapraszam do śledzenia moich poczynań :-)

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawy pomysł, kiedyś jeszcze w LO zrobiłem sobie podobny w C++ Builder, z liczeniem kalorii itd. :D ale teraz to już nie mam źródeł:| Jak zrealizujesz w ciekawy sposób przy okazji jakiś moduł do zapisywania postępów w ćwiczeniach (np. na siłowni) to być może też kiedyż skorzystam:) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń