Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 22 listopada 2010

Listopadowe wyzwanie

Już od kilku lat zauważyłem, że listopad jest dla mnie jałowym miesiącem. Nic mi się nie chce robić, najlepiej to poszedłbym spać (chociaż noc przespana), marudzę, jęczę, człapię, kszątam się z kąta w kąt .... mógłbym tak wymieniać.

Niestety moje zachowanie było widoczne również na blogu- albo jak kto woli brak zachowania, rekacji, "Halo !!! Jest tam kto ?"

Ileż tak można ?

Na szczęście są osoby, które w tym czasie pracują pełną parą.
Całkiem niedawno (12.11.2010) pojawiła się 4 część frameworku Prism.

Chłopaki się postarali i oprócz ciekawych funkcjonalności, stworzyli obszerną dokumentację w postaci ebooka pt. "Developers Guide to Microsoft Prism. Building MVVM and Modular Applications with WPF and Silverlight"
(chętnych odsyłam pod adres: http://compositewpf.codeplex.com/

Był konkurs "DAJ SIĘ POZNAĆ", teraz będzie konkurs "CZY ŁUKASZ DA RADĘ ?" aka "PRZEGLĄD PRIS 4"

Na czym on polega ?
Ebook składa się z 11 rozdziałów oraz kilku dodatków.
Daję sobie czas do końca miesiąca by:
- przerobić całego ebooka,
- streścić wam rozdziały w postaci postów na blogu
- zaimplementować kilka ciekawych ficzerów w moim projekcie DevPrototype (http://devprototype.codeplex.com/).

Myślę, że to całkiem fajne wyzwanie mające na celu wyciągnięcie mnie z listopadowego dreszczowca.
Nagroda ? Kupię sobie piwo :D albo i dwa :D (a co tam :P)

Zainteresowanych zapraszam do śledzenia mojego bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz